Cum se vând tablouri pe Instagram și Facebook
Instagram este o rețea de socializare vizuală pentru partajarea fotografiilor și videoclipurilor, printr-o aplicație pentru smartphone, care vă permite să faceți fotografii și videoclipuri, să le aplicați filtre și, de asemenea, să le distribuiți prin serviciul său și o serie de alte rețele de socializare. Instagram are de asemenea, o versiune de browser cu funcționalități limitate.
Care este avantajul Instagram ca platformă de vânzare a tablourilor, de ce are nevoie un artist de Instagram?
Datele demografice ale utilizatorilor de Instagram sunt după cum urmează: 53% sunt tineri cu vârste cuprinse între 18 și 29 de ani, majoritatea fiind femei. Dacă se potrivește cu autorul publicului dvs. țintă, atunci promovarea pozelor dvs. pe Instagram va avea un mare succes. Pe de altă parte, Instagram este o rețea vizuală perfectă pentru produsele vizuale. Instagram îi permite artistului să vândă tablouri direct prin postări (pentru profiluri de afaceri), să înregistreze videoclipuri pentru story-uri (un flux alternativ de fotografii și videoclipuri scurte care dispar după o 24h), să organizeze cursuri de master class și să instruiască seminare web cu durata de cel mult 1 ora în direct, să înregistreze și salveze videoclipul în profilul dvs. în format IGTV. Publicitatea direcționată este, de asemenea, un instrument important de promovare.
De ce este necesară promovarea cu succes a picturilor pe Instagram și Facebook?
- Conținut vizual de înaltă calitate. Sunt necesare fotografii profesionale ale picturilor cu vizualizare în interior.
- Conținut educațional și informațional de înaltă calitate, adică texte pentru postări pe Instagram de maximum 2200 de caractere. Trebuie remarcat faptul că textele de pe Instagram sunt o caracteristică a Instagramului de limba rusă. Utilizatorul nostru intră în aplicație nu numai pentru a vedea imagini, ci și pentru a citi texte utile. Instagram-ul oferă multe cursuri gratuite și plătite despre scrierea textelor în direcții diferite: vânzare, informare, divertisment, implicare etc. Pentru promovarea cu succes, TOATE tipurile de conținut enumerate trebuie prezentate în profilul artistului.
- Conținut video de înaltă calitate atât în story, cât și în transmisiuni live și IGTV.
- Efectul prezenței personalității artistului în profil: fotografii și videoclipuri la locul de muncă, comunicarea cu abonații pe teme personale, discuții, întrebări și răspunsuri.
- Conținut captivant: cadouri, maratonuri, provocări și alte instrumente pentru a atrage și a păstra publicul țintă.
- Profil de companie legat de o pagină de afaceri de pe Facebook cu secțiuni completate, în special secțiunea „Magazin”. Din secțiunea „Magazin” de pe Facebook, etichetele cu mărfuri vor fi difuzate către postările de pe Instagram.
- Utilizarea tuturor metodelor de promovare disponibile pe Instagram: hashtag-uri, geolocalizare, postări reciproce, SFS, schimb de postări în povești etc. Specialiștii în marketing SMM oferă până la 30 de modalități de promovare gratuită pe Instagram. Ar putea exista și publicitate pentru aceste servicii.
Dezavantajele Instagram
- Lipsa de link-uri click-through în postare și comentarii.
- Lipsa funcției de editare pentru comentariile publicate.
- Schimbarea frecventă a algoritmilor Instagram, care nu permite configurarea proceselor odată și pentru totdeauna.
- Mult timp zilnic petrecut pentru menținerea și promovarea profilului pe Instagram.
- Incapacitatea de a externaliza întreținerea profilului din cauza interdicției de a transferă parola către terți.